Zoeken

banner-ervaring-delen.jpg

Regelingen

De Stichting AA & PNH contactgroep levert hoogwaardige kwaliteit en doet daar haar uiterste best voor. Toch is het mogelijk dat er fouten worden gemaakt of dat zaken niet gaan zoals ze zijn afgesproken. De stichting heeft daarom een aantal regelingen opgesteld die zorg moeten dragen voor een zo goed mogelijk verloop der zaken.

Klachtenregeling

De Stichting AA & PNH contactgroep heeft daarom een klachtenregeling voor contribuanten en niet-contribuanten. Hierin is vastgelegd hoe u een klacht kunt indienen bij de Stichting AA & PNH contactgroep en hoe deze klacht wordt afgehandeld.

Zeggenschapsregeling

Ook heeft de Stichting AA & PNH contactgroep een zeggenschapsregeling, waarin de invloed en zeggenschap van contribuanten, donateurs, stakeholders en derde partijen (sponsors) transparant is vastgelegd.

Gedragscode

De Stichting AA & PNH contactgroep staat voor goede omgangsvormen. Respect voor elkaar, gelijkwaardigheid, integriteit, eerlijkheid en veiligheid zijn hierbij centrale begrippen. Deze vormen de basis voor de interne gedragscode, die binnen de Stichting AA & PNH contactgroep wordt gehanteerd.